Kajsa M Johansson

Tisdag 15 juli

Publicerad 2014-07-15 09:33:55 i Allmänt,

Hej på er! Jag sitter i soffan hemma. Hemma nu. Jag vet. Så tråkigt. Satt och böla på San Diegos flygplats för att jag inte ville lämna. Har under tiden i SD haft det SÅ bra! Vi har shoppat, solat, vart på zoo, badat, vart på stranden flera gånger, hyrt paddleboards, träffat släkt till min pojkvän, vart på en trampolinpark, vart på baseball, tränat lite grann, gått på bio och sett 22 jump street (kan inte släppa att en biobiljett kostade typ 40 kronor), ätit god mat, frukt och gottis och bara haft det så jävla bra. Känns tomt att vara hemma och jag önskar verkligen att jag någon dag flyttar till Californien. Det är SÅ jag. Känns hemma på något vis! Tänkte inte berätta så mycket mer, bara visa bilder. Igår på planet hem till Stockholm kan jag tyvärr inte beskriva hur mycket jag spydde (?) haha så himla äckligt!!! Mådde sjukt dåligt ifrån ingenstans. Så när vi väl kom hem var jag tvungen att vila lite för jag kände mig, dels jetlag såklart även fast jag sov på nattplanet, men också helt matt. Eftersom jag sov mitt på dagen blev det mindre sömn inatt och jag vaknade 06:30 imorse... Superpigg. Så nu ska jag strax dra till gymmet och köra något riktigt jävla jobbigt (hittade något i den stilen på Ida Wargs blogg igår) eftersom det inte blivit så mycket sånt i USA. Sen ska jag dra ut till Trosa och mysa i solen samt köra lite med vår nya vattenskoter. Tjoho. 










Lite hike




Jättefin 

Svett






Detta med low fat yoghurt till frulle.......

Melon dog

Vi var en snabbis på ett basket camp som tvillingarna var på, Mattias kusiner

Nikes

Carlsbad lagoon

Drack en frappucino som min första coffedrink ever från Starbucks


Stormälskar min nya bikini 

Livet




Hemma:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela