Kajsa M Johansson

Söndag 6 juli

Publicerad 2014-07-07 09:08:38 i Allmänt,

Tjo haha. Alltså jag vet. Men har en amazing time in San Diego! Vi kom hit på kvällen den 25 och typ 4 på morgonen efter så satte vi oss i bilen ner till Cabo San Lucas i Mexico. Det är en jäkligt lång drive (som aldrig kommer upprepas) from here så vi övernattade. Vi var iallafall i Cabo i fyra dagar tror jag och det var sjukt bra! Vi bodde på en feeeet resort, riktigt fräsch. Det var bara jag, Mattias, hans mamma, moster och mormor som åkte ner (vi skulle vart fler från början) vilket gjorde att vi två fick en svit för oss själva. Lätt större än vår lägenhet hemma! Det var iallafall så nice och vi simmade med delfiner, körde parasailing, chillade vid poolerna, åt mat, tränade och var lite downtown. Och jag har aldrig vart med om något så varmt land/stad. Aldrig. I mitt liv! Men jag vågar inte klaga haha.
 Sedan vi kom tillbaka till S D den 3dje (vår ettårsdag, tjhoppa!!) har vi firat 4th of July och då var vi i/vid poolen nästan hela dagen, körde poolbaseball, grillade och åt jättegod mat och sen spelade vi volleyboll. Igår var vi på baseball och det var grymt. Det tog några rundor  innan jag fattade "alla" regler och vad allt betydde och då blev det superkul. Det blev förlängning och matchen tog totalt 4h haha men det var det absolut värt! Idag var vi först på en premium outlet och efter det åkte vi till stranden. Åt spaghetti och köttfärsås till middag (<3 haha löjligt svensk) och sen spelade vi volleyboll. Nu måste jag sova om jag ska orka mig upp halv sju imorgon. Då ska vi gå på San Diego Zoo 🙈

Cabo

Cabo

Cabo

Cabo

Cabo

Cabo , vår balle sista dagarna!

Cabo

Lite av resorten 



4th

En kö till en rulltrappa 😢

San Diego Padres VS. San Francisco Giants!



Vid havet today

Hoppla! Uj uj uj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela