Kajsa M Johansson

Vad är det jag skriver...

Publicerad 2014-01-14 20:39:06 i Allmänt,

Skrev i gårdagens inlägg att "det är en av de FÅ anledningar till att jag älskar mitt gym"? Asså hallå trött tjej, eller? En av de MÅNGA anledningarna såklart!

Ligger i sängen just nu och har ätit middag för ett tag sedan och fick pytte lite cookie dough glass uppe på det. Mmmm. Idag har jag jobbat, eller haft intro. Kändes som en dag då vi fick göra lite mer även om det var en heeel del kassateori. Man förstod inte oootroligt mycket haha men jag tror verkligen på att man learn by doing faktiskt. Jag är iallafall så med det mest nytt jag är tvungen att lära in. Efter jobbet åkte jag till gymmet och idag var väl inte världens bästa gymdag haha men rumpan/benen fick sig några väldigt tunga lyft ändå. Går bara runt och längtar tills aerobicen som jag ska på imorgon. Haha. 

Ikväll ska jag sova själv. Måste börja ta att sova med honom mera som en lyx! Nu är det något jag tar för givet men jag vill verkligen uppskatta varje sekund jag får vara med den jag älskar, egentligen. En av mina bästa kompisars pojkvän bor flera tusen mil här ifrån, i en helt annan tidzon där han äter frukost när hon precis lagt sig för kvällen typ. Nej, men det är verkligen hon som, nu på senaste tiden, får mig att förstå att man måste uppskatta all tid som man får tillsammans. Med det menar inte jag att man måste prata/kramas/göra saker med varandra hela tiden men det förstår ni väl... Och allt detta pga. EN natt utan honom i sängen?! Pfft.

Men, längtar som sagt verkligen tills jag får börja jobba på IKEA all by myself nu alltså. Sitter inne och pillar på en hemsida där man kan ta lediga pass som finns, vill boka massssooor bara haha! Men, lite mer behöver jag nog lära först. Denna vecka ska jag i och för sig jobba non stop hela veckan. Ikea sista dagen imorgon, fritids på torsdag och sen Ica som jag nämnde, hela helgen. Men vill ju liksom komma in i nya rutinerna och lära mig helt nya saker på ett nytt arbete!!! Jaja, ska sluta tjata nu. Är ju i varje fall VERKLIGEN inte rastlös nu. Haha. Sova tidigt ikväll.






Atm lixxxx hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela