Kajsa M Johansson

Mondaaays

Publicerad 2014-01-13 23:20:53 i Allmänt,

Hej! Kan skruva tillbaka tiden lite och berätta att jag inte gjorde ett smack mer i lördags förutom att vi käka på restaurang och de va fasligt gott för jag åt kyckling med curry på Full House. Sen åt jag godis och typ dog i sängen/soffan med min älskling. Kikade på 2 första perioderna  av wigges match innan jag skulle åka till icis och jobba. Nör jag kom dit skulle jag inte jobba. Alltså. Näe. FÖRSTÅR ni den lyckan på något vis eller!? Haha. Sååå skönt. Softade hemma heeeela kvällen lång. Jobbar dock fredag lördag söndag denna helg istället men jaja. Pengar är kung. Idag var det första dagen på mitt nya jobb gick bra även om det bara är intro dessa tre dagar, haha. Så man gör inte så mycket annat än att lyssna, men ändå. Jag har iallafall börjat jobba på IKEA, sååå kul. Haha. Har sökt jobb där sedan i somras och nu, äntligen. Är iallafall superdupersugen på att då börja jobba på riktigt nu ska ni veta! Så idag var jag där mellan 9 och 16 ungefär. Sen efter det åkte jag och hämtade min fina bil på daddys jobb som gick igenom besiktningen idag också :-). Kuuuul vaaaa. Åkte direkt till WC, körde x-fit innan stepen idag och det var ju fan brutalt. Dog, spydde och svimma nästan. Men det var det värt. Det BÄSTA som hände idag var läääätt att favvo instruktören Big J hade tagit in en saxofonist!!!!! Oj oj oj vilket draaaag det var. En av de få anledningar till varför jag ääälskar mitt gym. Och att träna. Sen har vi bara ätit tacomiddag och tog en liten roadtrip. Kul måndag. Wiho




Saxxxoobeeeaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela