Kajsa M Johansson

Lördag lördag

Publicerad 2014-01-11 19:22:51 i Allmänt,

Hej! Är på ett bra lördagshumör idag. Igår var det fredag och jag startade dagen runt sex med ett steppass. Kändes lite småtungt i och med att det var första gången efter sjukdom, jul och nyår men det gick riktigt bra! Var ner en sväng och ordnade ett ärende på stan och resten av dagen spenderades hemma. Kollade klart på how i met your mother och brottades med Wigs. När jag körde bort honom till hans träning kunde jag inte hålla mig och drog en vända på gymmet. Tycker det är otrologt tråkigt att bara sega hemma haha. Skönt i några timmar men en hel dag... Det är svårt! Då körde jag bara några av mina favoritövningar, sprang några km och stretchade. På kvällen kom Tove och Ebba hem till mig med vindruvor, fazerchoklad och ess. Hallå, kan man ha bättre vänner!? Vi satt och pratade skit i soffan (det vi är allra bäst på) och tände ljus! Vilken vinterfeeling. Dom åkte ganska sent och jag somna rätt snabbt efter det. Imorse gjorde jag uppladdningssmoothie (kallar dom det bara för det är rått ägg och havregryn i den haha) till mig och Wigs och sen körde jag bort honom till hallen och jag åkte till gymmet. Det är en grej jag verkligen aldrig kör och det är ett helt rent magpass. Så det gjorde jag idag. Det gick bra faktiskt, körde lite nya övningar så där hade jag lite svårt att känna att det tog på rätt ställen men ändå! Man måste testa lite tycker jag. Det roligaste och svåraste var front squats. Har tänkt testa många gånger men det är sååå många grejer att tänka på... Men idag var det en kille där som jag vet är duktig på det så jag bad om lite hjälp haha. Det är knepigt men det gick väldigt mycket bättre än väntat! Kulis!!!!!!! Nu har jag precis kikat på hockey som vanns av ssk!! Står och väntar på Wigi. Nu kom han så ska avsluta här och åka och äta. Puss på er
1. Det här är den enda bilden jag har att bjuda på 
2. Det här inlägget skulle upp för några timmar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela