Kajsa M Johansson

Året 2013

Publicerad 2014-01-01 22:52:26 i Allmänt,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag tog ju studenten. Lyckligaste dagen i mitt liv. Jag blev riktigt, riktigt kär också. Tog även körkort och opererade mindre bröst som jag drömt om så länge.

 

Blev du kär i år?

Verkligen

 

Vad är din största framgång 2013?
Gick ut skolan med väldigt bra betyg enligt mig, hade inte en aning om vad jag skulle göra hela hösten fram till julen men har jobbat väldigt mycket faktiskt. Fick även ett jobb som jag sökt väldigt många gånger haha (ska berätta om det senare)

 

Bästa köpet?

 Gud vad svårt. Men min bil, tror jag.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och träningskläder tror jag haha

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

 Verkligen ❤️

 

Vem har du umgåts med mest?

 Vet faktiskt inte... Men jag tror Tove, Ebba och Mattias. I början av året var det lätt Ida och Sarah! Haha

 

Bästa minnet från 2013?

 5 juni och 3 juli

 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Ja

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

 Nej. Mer resor...

 

Vad önskar du att du gjort mer?

 Ingen aning faktiskt. Är så nöjd, så

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Blivit arg för småsaker kanske

 

Favoritprogram på tv?

 Solsidan. Det enda jag ser på tv förutom Family Guy 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

 Fick paket på sängen och hade mysfrukost innan jag jobbade och firade med lax hos min pappa

 

Vad fick dig att må bra?

 Trogna vänner, min familj och min älskade pojkvän :)

 

De bästa nya människorna du träffade?

Wigley och Bengan typ?? Haha.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014:

 Du är den viktigaste personen i ditt liv. Du behöver bara människor i ditt liv som gör dig lycklig och ger dig bra energi och inte kräver eller utnyttjar dig

 

Vilka länder besökte du?

Turkiet och England 

 

Dina 3 dyraste köp:

 Fan vad svårt! Men min bil tror jag? Turkietresan också

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

 Nej knappt... Lite förkyld men inte mer.

 

Hatar du någon som du inte hatade förut?

 Nja, hatar vet jag inte

 

Vilken var årets bästa film?

Inte en aning??? Hunger games tror jag

 

Vilken var din bästa månad?

 Maj, alltså lätt! Precis innan allt var över. Jag festade, var typ färdig med skolan så hängde bara med vänner, såg fram emot studenten, var nykär och höll på. Alltså fan vad glad jag blir när jag tänker på det haha

 


Hur har ditt 2013 varit?

 Sådär faktiskt. Men att jag blev riktigt kär och tog studenten väger tungt på positiva sidan!

 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Javisst




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela