Kajsa M Johansson

31

Publicerad 2014-01-31 08:31:19 i Allmänt,

Hej! Äntligen är denna månad slut. Fett jävla skönt. Haha!  Den har känts ruggigt lång tycker jag. Nu händer det lite mera kul saker än vad det har gjort på senaste. Till exempel fyller min love 20 år så har förberett en bra surprise åt honom. Sen ska jag även åka till Island med min mamma och lillebror för att fira mammas 50års dag. Ska bli coolt! Är så van vid att bara åka charter till Grekland med min familj haha så jag ser fram emot något annorlunda. Annat som händer är en del födelsedagar som ska firas med dunder, brak och alkohol. Hoppas på en liten tripp till el fjäll också. Hörde något om det. 

Annars har jag verkligen inte gjort ett smack på senaste. Jobbat vareviga dag. Idag är min sista på fritids och i helgen väntar Ica och Ikea på mig för två helgpass men sedan har jag faktiskt tillåtit mig själv att vara ledig måndag-onsdag. Efter 17 (20 skulle man nästan kunna säga faktiskt) dagars jobb non stop är jag väldigt värd det. Har inte kunnat träna så värst mycket heller, vilket jag delvis kan skylla på jobben. Men främst för att jag blivit sjuk och aldrig blir fullt frisk! Kan nog bero på hur kallt och hur mycket det drar på Ikea när man står där, men även för att jag inte hinner vila så mycket. Så livet är lite kneg just nu, men nu kommer ju ljusare tider mot mig, hehe. Dags att återgå till jobb. Ikväll ska jag se på ishockey i AXA och kurera mig. Buhu. Puss hejs







 Asså wow. Bara matbilder och selfies lolllll. Så är det när man har ett, för tillfället, tråkigt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela