Kajsa M Johansson

2014

Publicerad 2014-01-08 18:02:19 i Allmänt,

Hej vänner! 
Hoppas allting är bra med er. Jag mår lite halvbra men det börjar bli bättre. Har haft en ond hals som övergick till en superäcklig hosta. Tror att jag kan vara frisk till helgen. Eller jag hoppas ju det, rättare sagt. Jag mår inte alls bra när jag inte får träna och mina dagar känns helt meningslösa haha. Har vart väldigt mycket ledig nu också. Jobbade mycket under julveckan så blev ledig nyår och fram tills 13 januari (då jag börjar mitt nya jobb) förutom 3-4 dagar. Tycker det är jättetråkigt för jag vill ju jobba haha... Speciellt nu när jag inte får träna. Men men, unnar mig att mysa med min älskling, ta sovmornar och äta långfrukost. Jag överlever några dagar till!!!! Men hm, vart ska jag börja ens. Var ju så länge sedan jag skrev för er här. Men nyårsafton spenderades med min Wigs. Vi var först på middag med Frida och Melinda hos Mellan. Åt, drack och spelade spel och hade superkul faktiskt. Kunde inte önskat mig ett trevligare sällskap❤️. Sen gick jag och Wigs till min kusin som bor på stan och vi var där tills 12-slaget och där var det också så himla roligt verkligen! Förstår inte varför jag inte uppskattat såna här stillsamma tillställningar förens nu!? Börjar väl bli gammal... Haha ne skoja bara. Men vid 12 såg vi raketerna och kramades och pussades. Sen var vi hos min kusin någon timme till innan vi gick hem. Vaknade upp lite halvseg bara vilket var skönt, jag menar, det kunde ju vart värre haha. Sedan dess har vi gjort massa kul grejer som man bara gör när man är ledig liksom! Åkt skridskor, kollat myyycket ishockey, vart i Skärholmen (sämsta mellandagsrean genom tiderna, eller har jag blivit kräsen?) och vart med vänner. Hängde även med Tove och Ebba på bio någon kväll också vilket var jätteroligt. Det känns så underbart att träffa vänner nu när man har något slags "vardagsliv". Man uppskattar det mycket mer än när man gick i skolan och kunde träffas var och varannan dag. Även om jag älskade det också, såklart! Nu känns det verkligen som om jag har skrivit jättemycket och ni kommer inte ens att läsa det här :-( haha. Ska förresten berätta mer om mitt nya jobb sen när allt är färdigt haha, känns som om det var jättelänge sedan jag borde skrivit det här egentligen men det har bara inte blitt så. Nej men Gud, nu ska jag tvätta och laga middag. Hejdå på er

Fina på juldagen 
Mina lovessss 
Testade på lite crossfit liknande träning. Döden, svett och töntiga stön som man tror att folk på gymmet gör med flit. Fyfan, men kul var det!
Jvm med mina män på Oleary's
 
Köpte mig denna skönhet som jag praktiskt taget fick av papsen i julklapp! Älskar


Och denna som jag i stort sätt fick av Mams i julklapp! 









Mina underbara Freddypants!
Min älskade hjärteskrutt har gjort frukost åt mig. Ser ni den lilla halstabletten han lagt bredvid? Haha så jäkla gullig
Glad bebis igår
Kusinmys i soffan

Färdigt!!! Haha jobbig jag e va? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela