Kajsa M Johansson

14-01-17

Publicerad 2014-01-17 11:18:24 i Allmänt,

Hej! Idag är det fredag och början på en helg som endast kommer att bestå utav en sak; jobb. Och lite träning möjligtvis. Kanske godis också, vem vet? Ja ja. 
Sitter just nu i sängen och pillar med min iPad och ska försöka lägga ut mitt schema på nya jobbet i min kalender men det är fan inte lätt vill jag meddela. Lyssnar även på Band Of Horses, deras låt "The Funeral" tröttnar jag aaaldrig på. SÅ bra! Ska nog dra mig mot gymmet om ett tag då jag inte känner för att sitta här ända tills jag börjar vid 14. Mvh, myror i brallan. Liksom. 
I veckan har jag ju bara jobbat, tränat (jordens bästa aerobic i onsdags) och gosat. Och frusit. Fryser HELA tiden. På Ikea har jag fått ett underställ att ha på mig under kläderna, hahahah!!! Väldigt fint skulle jag vilja säga. 
Nä men vad vill jag mera berätta... Kanske att wigan lämnar mig hela hela helgen!? Dom har matcher i nordpolen typ. Nej men långt upp i vårt avlånga land iallafall haha. Igår var vi och kollade på ishockeyn, SSK-DIF med hans kusin som är här och hälsar på i några månader från USA. Det är typ det jag har gjort i veckan. Inte mycket alls med andra ord.
På måndag ska jag, Sarah och Ida se The Wolfs Of Wallstreet och det ska bli så himla mys. Framförallt att få träffa mina pinglor igen ❤️.  Nu orkar jag inte skriva mera, puss hejs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela