Kajsa M Johansson

Varför har du en blogg Kajsa

Publicerad 2014-02-22 00:03:41 i Allmänt,

Hej! Alltså känner mig så dålig som inte skriver något här. Men har jobbat hela tiden så det har inte funnits någon tid. Har jag inte jobbat har jag tränat... Såååå. Men iallafall. Kan väl berätta om senaste! Det är ju alltid kul. I måndags jobbade jag och sen var det xfit och step som gällde. Svinbra gick det. Vilken motivation man har efter en sjukdom. I tisdags väckte jag min andra halva supertidigt och grattade honom med massa pussar, han fick även ett par väldigt snygga badbyxor från Gant. Vi åkte upp till stan och promenerade i solen till Clarion Sign där vi åt en megafrukost och sen var vi uppe på spa:t där, Selma City Spa. Alltså wow! Väldigt, väldigt bra. Vi hängde mest men vi var även på en mysig duo-behandling, Vid tre kom vi där ifrån och då åt vi lunch och gick på stan ett litet tag. Och jag köpte en supersnygg jacka. Är så glad över denna dag, och min pojkvän kunde inte vart lyckligare så det kändes helt sjukt mys. Vilken tisdag! I onsdags var det träning och jobb som gällde. Gick och la mig så fort jag bara kunde när jag kom hem eftersom jag skulle upp vid 6. Körde en feeeet blast på morgonen. Svett. Det är ordet. Jobbade sedan mellan 8 ungefär, till 21. På 3 olika ställen. Så det var ett jävla flängande. Dödstrött på kvällen och ville bara sova heeela dagen idag. Jobbade dock 11-16.15 men det gick rätt fort ändå. Nu har jag pratat klart om min vecka haha och imorgon vid 13.30 drar vi till Island vilket ger mig 5 dagars ledighet. Woooow vad lyx. Nu ska jag bjuda er på massor av bilder. Puss hejs
Jag och mellan var ute i lördags också!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela