Kajsa M Johansson

Sängmys

Publicerad 2014-02-11 22:24:23 i Allmänt,

Godkväll! Ligger i sängen och kollar på tv och Wige spelar spel. Idag är min hosta lite bättre men inte helt hundra. Satsar på att vara friskus på fredag/lördag. Har även sovis hela veckan och börjar runt 12 varje dag! Skönt när man börjar 7 på lördag faktiskt. Idag hade jag en bra dag på jobbet som gick väldigt fort. Underbart! Man känner verkligen att man har energi kvar efteråt när man haft en bra dag med sköna och glada människor. Man får ta en hel del smällar som "kassör" eller säljare överhuvudtaget. Ganska mycket arga/stressade/otrevliga personer. Känner jag av det brukar jag bara försöka tänka att denne antagligen har en dålig dag. Undviker att säga mera än hej och tack även om jag gillar att småprata lite, le osv. Jag vill inte lägga mer positiv energi än nödvändigt på någon som inte tar emot den. Smart, tycker jag. 
Men jaja, det var nog om min dag. Efter jobbet åkte jag ner på stan en supersnabbis och skulle fixa en grej. Råkade gå med mig ett par jeans. Per-fekta. Ankeljeans för en normallång människa och perfekt jeanslängd för mina 155cm. På MQ hittade jag dom, för 499:-. Var ju bara tvungen att köpa dom då :-). Sen var jag hemma och fixade lite i mitt rum, hämtade ma boy, åt middag och sen köpte vi Marabou Oreo!!!! Sååå god, nu är den slut tyvärr och jag är tvärmätt haha men oj oj oj, how i love chocolate. Nä men hejdå på er. Imorgon börjar jag klockan 12 och har utbildning hela dagen till klockan 17. Kul kul. 








Behövde faktiskt ett par lite ljusare jeans. De ljusaste jag äger är helvita haha sen är det bara mörka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela