Kajsa M Johansson

Så var det måndag...

Publicerad 2014-02-10 10:43:55 i Allmänt,

Tycker aldrig måndagar är jobbiga och har knappt söndagsångest längre...? Jag tror verkligen det hemska var något som skolan (ofrivillig) gav mig. Nu, när jag slutat skolan för ett tag, så är allt jag gör upp till mig själv. Jag måste inte jobba, men jag tycker ju att det är väldigt roligt (även om man är trött ibland) och har valt det. Jag kunde ha åkt iväg till ett annat land, rest omkring eller kanske börjat plugga igen?? Men jag valde det här så det är nog det som gör att jag slipper all "ångest". Efter studenten börjar verkligen livet, det kan vara jobbigt för vissa men jag ser det som att man får välja exakt vad man vill göra här och nu. 
Jaja, nu var det sluttjatat! Men det är verkligen frihet. 
Just idag jobbar jag 12-21 så ska snart fixa mig lite och börja dra mig mot jobbet. Har ju jobbat hela den här helgen så det har det inte hänt speciellt mycket alls, i lördags var vi hemma hos wiges föräldrar och åt bara. Och igår var jag på jobbet tio och en halv timme. Smått påfrestande haha. Har typ blivit av med min förkyldning också (tränade och det gick mycket bra hela förra veckan) men igår hade jag en fruktansvärd hosta, märkte hur folk backade haha. Pratar väääldigt mycket när jag jobbar också och det gjorde ju inte saken bättre. Det växlade alltså mellan en hosta och en heeees röst. Otroligt fint! Inatt verkar dock min hosta tonat ner sig lite och istället gett plats till nysningar!? Haha, kroppen. Du är amazing. Ikväll jobbar jag så sent men imorgon får vi se hur lilla kropps vill ha det, träna eller inte. Är väldigt sugen på det förstnämnda! Well well....
Snart åker vi till Island! Rättare sagt den 22 februari. Tills den 26 är vi borta. Har två dagar ledigt fram tills dess och på så sätt så tycker jag verkligen att jag förtjänar 5 dagar off från allt. Det ska bli svinroligt!!!! Och skönt... En annan härlig grej ska jag göra på en av dessa två lediga dagar innan jag åker också.  Ni får höra mer om den senare. Spännande! Nu ska jag sluta babbla. Det blir alltid för mycket när jag väl börjar blogga, haha.
Mycket bra benpass i fredags

Mysetröjan

Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela