Kajsa M Johansson

Onsdagens onsdag

Publicerad 2014-02-05 10:16:10 i Allmänt,

Hej over there! Vad gör ni en onsdagsförmiddag som denna? Jag har ätit frukost för ett litet tag sen och sitter och tittar lite på tv. Väntar mest på att få dra och träna haha. Jättelänge sedan jag kunde köra ett lunchpass så det ska bli kul. Idag är det step&styrka och på kvällen är dey aerobic! Hurra, vilken förbränningsdag haha. Nä men en annan kul grej jag ska göra idag är att hänga med Melinda ❤️. Så skönt att vara ledig! 
Imorhon drar min jobbhelg igång så ska njuta. Känns lite halvtråkigt att ha jobb HELA helgen när min pojkvän är HELledig fredag, lördag och söndag. Händer inte hela tiden, men men! 
Tänkte förresten lägga in en bild på min jättefina klänning jag fick hem från Nelly igår. Älskar den! Hejdå



Det blir värdelösa bilder verkligen ! Synd

Mmmhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela