Kajsa M Johansson

Freitag

Publicerad 2014-02-07 09:23:00 i Allmänt,

Hej! Har ju vart så himla bra på att blogga de senaste dagarna så måste bara fortsätta, visst? Ligger i soffan och har precis ätit havregrynsgröt till frukost. Ska börja röra mig mot gymmet snart för att döda mina ben med Anahi. Börjar klockan fyra idag så hinner med en del innan jobbet. Skönt det! Det här är det sista passet jag hinner med på ett par-tre dagar tyvärr, så det är bäst att jag gör det BRA! I helgen ska jag bara jobba faktiskt så jag har inga planer precis. Men det är skönt det med antar jag. Igår jobbade jag hela dagen och när jag slutade åkte jag direkt till gymmet och körde lite blandat. Rotade fram mitt gamla träningsschema jag fick av Peter i december 2011, kommer ihåg att jag inte kunde röra mig dagen efter det passet. Nu gick det lite lättare haha. Nä men idag sov jag till åtta, ska träna nu, äta nån lunch och sen hämta Wige på jobbet och åka till Hockey Monkey för han skulle köpa någon grej och sen svänga förbi skäris en snabbis innan jag börjar! Tight schema hörni. Men det blir nog bra. 



Igår fick Anahi ta ett par bilder så jag har något att lägga upp här:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela