Kajsa M Johansson

Day off

Publicerad 2014-02-03 16:43:27 i Allmänt,

He hej! Ligger och kikar på TV i sängen. Seg man är liksom. I helgen har jag nästan bara jobbat. I fredags slutade jag och wige nästan samtidigt så vi åkte hem till honom efter jobbet och åt mat och jag somnade ett slag (trött i huvudet efter en vecka med över 60 stycken 9åringar) innan jag körde killarna till deras samling, åkte och solade en pyttestund och sen åkte jag till axa och kollade på ishockey. På kvällen låg jag och mitt hjärta i sängen och åt lite onyttigheter och kollade på Frozen! Grym film tycker jag. På lördagen tog vi det lugnt och jag började jobba vid 14. Slutade 21 och då åkte jag till Ebba och mysde med henne och Tove. Verkligen världens mysigaste, älskar mina friends. Vi pratade massor och sen FaceTimeade vi med Anton! Kom inte hem förens runt klockan ett och slocknade med en gång. Jobbade 12-18:45, åt lite på jobbet och direkt efter åkte jag över till Heron och mötte Erika och Wige. Vi gick på bio och såg "The Secret Life of Walter Mitty", hundra tummar upp till den 👍!!!! Verklige jättehärlig, inspirerande och BRA film. Mycket goosebumps haha. Somnade sent igår med men det var med glädje eftersom det var sooovmorgon OCH ledigt idag! Skööönt. Låg kvar länge och drog oss i sängen, åt värsta frukosten och sedan åkte vi till Skärholmen ett tag. Min pojkvän har en sån sjuuuuk förmåga att planera osv så han upptäckte att han hade samling klockan 15 typ 14.30. Man ba jaja. Så då kastade vi oss i bilen och åkte hem. Men vi hade mysigt och köpte med oss lite nytt hem. Och det är ju alltid kul! Nu ska jag börja fixa lite för att röra mig mot World Class och måndagastepen. Hurra! Imorgon tog jag ett pass på jobbet 10-16 ändå så det ska jag sysselsätta mig med. På onsdag får jag vara ledig igen innan mååånga jobbdagarna i rad. Nu är jag förresten frisk och kan träna också! Eller nästan. Hejdååå







Bra hets imorse 

Råkade givetvis köpa lite nya träningskläder, men även en PoP tröja som jag tänkt köpa så länge! Haha den är väääldigt skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela