Kajsa M Johansson

28 Februari

Publicerad 2014-02-28 11:17:59 i Allmänt,

Hej allihopa! Hoppas det fortfarande är några inne och läser. Haha. Behöver fatta mig lite kort eftersom jag snart måste röra mig mot jobbet. Jobbar bara 4 timmar idag ungefär, skönt. För helst av allt hade jag velat dela hela min fredag med sängen. Trött som tusan! Ingen aning om varför men så är det. Vi kom hem ifrån Island i onsdags morse och vi hade det jättebra. Kul att många sagt att det sett ut som om vi haft det härligt. Det har vi, men det var verkligen inte dom en resa till solen liksom haha. Visserligen hade vi sol men temperaturerna var ungefär som här i Sverige (förutom när det blåste). Vi har ridit, varit i blue lagoon och hyrt bil och då åkte vi till golden circle. Då åker man igenom nationalparken och kommer tillslut fram till Geysir (shit vet ej hur det stavas haha) och sedan Gullfoss. Men lägger upp bilder här nedanför! Sedan vi kom hem har jag tränat och myst med min Wigi. Jobbade kväll igår så innan tog jag det lugnt hemma framför PLL (ja,börjat gilla det nu. Ni på Twitter förstår mig haha) medans Wigi tränade. Sen åkte vi ner på stan och köpte lite grejs och åt på vår favo Samuraj. Deras bento = magisk, haha!! När jag kom hem åt vi kvällis och sov. Idag gick jag upp vid sex, körde 06:30 stepen och åkte hem och lagade gröt till oss. När vi käkat så somnade vi om igen. Min kära man åkte och tränade men jag fortsatte sova!? Så dumt! Boven bakom min trötthet just nu alltså. Helt klart. Nu måste jag avsluta här. Ikväll ska jag och Melinda på Avicii! Fick två fribiljetter för ett tag sedan. Puss och hej








Haha!

Wow vad jag bjuder nu alltså haha fy



Haha blev påmind om min allegi. Fy!






En bar haha och finaste jag i hörnet...



Torkar händerna haha

Fina

















Blåste iväg. Väääldigt fett vattenfall!



Hann med några vändor på gymmet också!

Har sååå mycket bilder. Men dessa får räcka for now. Nu har jag brådis till jobbet och alla galna sportlovsmammor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela