Kajsa M Johansson

Onsdag 3 december

Publicerad 2014-12-03 21:53:49 i Allmänt,

God kväll! Ligger i soffan och smälter pyttipannan jag fick i mig till middag. Matvanorna är inte helt fantastiska efter resa, mitt i en sjukdom och när träningen ligger på is... Jag äter så lite och konstigt när jag inte tränar. Mycket skönare när kroppen är igång. Men. Just nu är det som det är lite grann. Har ju faktiskt vart några dagar i London över helgen med världens bäste Lovis. Vi har haft det så sjukt roligt, härligt, bra, fint. Ni vet! Har så jädra mycket att packa upp just nu bara. Har inte ens börjat och därför är ingen lyckligare än jag att jag är ledig imorgon. Har shoppat för alldeles för många lusentappar och för att vara ärlig nästan enbart åt mig själv. Men det tycker jag är kul. Nu gäller det bara att ta tag i det här med julklappar. Idag efter jobbet gick jag in och handlade fina inslagningsgrejer och lite julpynt. Känns SÅ mycket trevligare i vår lägenhet nu. Hur som helst tänkte jag bjuda er på fina bilder från London och sen ska jag påbörja uppackningen. Och hämta pojkvän som vart iväg och kickad Tierps ass med sitt lag. :-)

Kensington Gardens



Detta!

Nike town 

Åt otrolig indian food

Är man i England så

Lite halvtrött kvällen efter öl och några vodka cranberry. Som jag förresten inte hade en aning om att det var en drink för mig



Sneddade över hela Hyde Park 

Och då kom vi hit!

Hit!

Och hit!







Stod i kö i fem minuter och åkte London eye! Vilken söndag




Promenerade till Picadilly






Jamie Olivers shop in Notting Hill 

Westfield

!!!!

Nam

Afternoon Tea i Kensington Palaces orangerie 


Och efter detta åkte vi hem. Faktiskt. Icke så kul.

Bästa Anna i hennes lilla julbutik på jobbet hihi

Oooooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela