Kajsa M Johansson

Tisdag 26 augusti

Publicerad 2014-08-26 11:36:49 i Allmänt,

Hej o hå. Ligger under duntäcket med massa varma kläder på och deppar. Skulle vart på gymmet men detta väder = noll energi. Ska väl lära mig leva med det nu äör det är höst här i Svea Rike igen. Men just idag är det bara too much. Det är nu det är dags att hitta lite glädje och energi i andra saker i vardagen. I know. Det kommer! Ska jobba kväll idag och har inget planerat. Pojkis åkte precis till sitt jobb. Jag kanske hänger ett tag på WC ändå i eftermiddag... Kommer inte på mycket mer vettigt att göra idag. Typ internetshoppa haha. 
Nu ska vi sluta prata om sånt tråkigt. I veckan som var jobbade jag mina 3 sista pass på Ica (har ett nästa helg dock) och sen har jag vart ledig torsdag-fredag och jobbat i helgen. På torsdagen hängde jag bara med Ebba och Anton, tränade och på kvällen åt jag och Wigge middag och spelade spel med dom hos Anton.  Och i fredags käkade jag, E och A grillbuffén på Kallfors kök och jag köpte ett JÄTTEfint armband av Anton i golfshopen (ja dom har lite smycken också haha) där han jobbar. Var på gymmet och på kvällen förade vi hos Anton och gick ut på the Strip (tag) som äntligen är tillbaka i stan! Tycker det är så soft att Södertälje fått tillbaka lite uteliv såhär till den kalla vintern. Hade en grym kväll, verkligen jätteroligt. I söndags kväll efter jobbet var jag och Wigge på Bajen - Ljungskile. Biljetterna var slutsålda (publikrekord, över 31 000 om ni inte redan hört haha) men han fick tag på två ståbiljetter ändå. Det var grymt tryck även om Bajen inte kan göra mål. Hehe. Gårdagen började vi med en PW, sen hängde jag på gymmet, lunchade med min sjuka lilla besty och jobbade.
Fick även ett trevligt samtal om att jag ska få gå utbildning i nästa vecka så att jag är behörig att jobba på flera avdelningar inom Kundrelation på lilla jobbet. Blir bra tror jag!
Just nu ligger jag bara och längtar efter Barcelona (förhoppningsvis) och kanske en tripp till the States i höst. Behöver ha sådant att se fram emot. Vill alltid bort!

Busis 

Var på bio och såg The Fault In Our Stars. Grät och nådde inte golvet

Love till mitt nya skal jag köpte i förra veckan 

Story of my life

Lite mat

Hyvla ost och bra macka går sådär med ett gipsat finger











Hahaha

Tog en liten bild på De Vet Du

Mitt älsk hade fixat taco i lördags när jag kom hem

Stretcha sig lite (har blivit en ny favo grej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela