Kajsa M Johansson

Tisdag 19 Augusti

Publicerad 2014-08-19 23:31:03 i Allmänt,

Hej på er! Ligger i sängen och borde try to catch some sleep men är inte alls trött. Öppnar imorgon (mitt näst sista pass på icis som jag vet) och tänkte ta mig direkt till gymmet. Så vill ju känna att jag orkar det liksom hehe. Men jag somnar säkert så fort jag släcker lampan som vanligt. Idag har jag jobbat 9-14, vart på pappas jobb och sen bara chillidillat i mitt lilla hem. På kvällen var jag på Functional, så länge sedan! Blir inte så mycket pass på sommaren. Dels för att det inte finns så många men också kör jag mest gym och träning utomhus. Men nu är det igång igen (helt nästa vecka) så det är superkul. Efter det bikeade jag hem och lagade mat och duschade. Och kollade på paradise. Kände mig lite tvungen detta år. Var totalt utstött ur the society förra året då jag sket i det totalt haha. Men nu så! 
Sedan senast jag skrev har jag baaaara jobbat och så tränat såklart. Var förstås på lager 157 med Anton och Ebba en sväng när jag var ledig i torsdags. Hittade faktiskt en klänning, jacka (wow) en tröja och två scarfs (fult ord så jag dör). Och några grejer till min lilla määän. Senare på kvällen gick vi på bio med Wigley också. Vi såg sex tape som var grym, älskar Diaz! Supersnygg människa också. Jobbade helaste helgen PLUS nu mån, tis, ons så att mycket annat händer inte. Ett minus är att jag aldrig får se min fina pojkvän längre eftersom han jobbar och tränar i Stockholm men ett plus är att jag och Lovis har planerat en liten tripp till ett nytt (för mig) place som vi tänkte besöka i september. Kan bli en dyr historia, men efter det så ska jag spara mina små pengar till att kunna flytta OCH att dra till mitt favoland igen nångång under året. Där var lite update om livet. Kul! Bra! 

Fick mig ca. 7 solstrålar någon dag!! Härligt. Mindre härligt att solen dragit nu



Var på PW någon dag och där stod dom och käkade! Helt orädda. Många sprang/gick förbi dom på sin runda men they didn't give a fuck




Mys❤️



Kaka

Enda anledningen till att hata mitt jobb

Köpte denna jacka för några veckor sedan och jag freakin love it. Har spanat på den ett tag, ska väl tilläggas

Här får man för att man inte ens duschar av sig svetten innan man börjar med middag till sin lillebror 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela