Kajsa M Johansson

Tisdag 12 Augusti

Publicerad 2014-08-12 22:16:27 i Allmänt,

Hej på er allesammans! 
Äntligen är jag ledig i två dagar. Har jobbat 12 dagar i rad nu så det har vart jäävligt köttigt. Är OTROLIGT blek nu också. Jätteroligt! Annat jag gjort utöver att jobba är spenderat tid på mitt lilla gym that i love. I fredags var jag och ett par vänner på en fest ett tag, jag jobbade på lördag förmiddag och på kvällen var vi på kräftskiva på Ekvik hemma hos Gustav! Den var extremt lyckad och dom hade ordnat superbra. Vi åt, sjöng och drack snaps alldeles för länge för vårt eget bästa. 5kampen blev det lite halvt om halvt med då, såklart. Senare på kvällen badade vi nere vid bryggan, i jacuzzin och grillade korv när vi blev hungriga igen. Verkligen en kanon kräftskiva. 
Men nu vet jag faktiskt inte om jag har något mera att berätta för er. Jag får ta och bjuda er på lite bilder istället. Imorgon tänkte jag bara sova tills jag vaknar UTAN larm. Träna och träffa Lovis. Vi planerar en liten sista minuten kanske. Vill verkligen åka iväg (jag vet, hör inte hemma i Sverige).

 



Miiin










Min favoritplats; köksbordet haha

Lite new in shit

Oschyssta myggbett


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela