Kajsa M Johansson

Söndag 31 Augusti

Publicerad 2014-08-31 23:20:45 i Allmänt,

God kväll på er kära ni. Har som sagt haft en lugn och skön helg som nu nått sitt slut. Lät väldigt deppigt! Men så farligt är det inte. I fredags eftermiddag och kväll var jag barnvakt och vi gick och lekte i parken efter hans middag. Åkte rutschkana så det bara sjöng om det. Sen kom Lovisa och gjorde oss sällskap. Vi gick och handlade lite på Coop för att kunna käka en god kycklingpasta till middag. Den blev legendarisk! Med färsk broccoli i. Mmmmhh. Min mage känns dock fortfarande lite svullen och öm sedan dess haha... Jag och pasta älskar varandra men det är complicated love eftersom min mage hate it. Men, ibland måste jag bara unna mig!!! Vaknade av en glad bebis runt 9 i lördags morse. Åt frukost och sen hängde jag på gymmet mellan 10-14. Crazy! Körde en kul aerobic i en timme och sen kom Ebba och vi mördade hennes body lite. Hon är grym alltså. Min bästis! Så kul att hon börjar träna med moi. Duschade lite fort hemma och tröck i mig två ägg med salt innan jag fick skynda till jobbet där jag satt 15-22.  Lite vad planering av mig kanske hehe. Överlevde kvällen hur som, även om det är lite mysigare att gosa en lördagskväll än att sitta i en oskön kassastol hehe. Fick iallafall mysa när jag kom hem. Jag och wigley käkade godis och grönsaker med dipp (dubbelmoralen är skön..t?) och bara chillade hela kvällen lång. Imorse sov vi länge, åt frulle, jag grejade lite i garderoben eftersom jag bytt rum med lillebror (bilder kommer på det när jag kommer ihåg att ta dom) så nu är jag tillbaka i mitt gamla rum igen. Lite senare drog vi till los gym och han bestämde vad jag skulle köra! Tycker det är så roligt faktiskt, riktigt motiverande när någon annan kör med mig. Supersetade squats, bulgariska utfall och rodd med stång. Det var Svettigt. Med stort S! Efteråt bjöd my man på lunch och jag åt indiskt. ÄLSKAR indiskt! Någon ny grej jag fått för mig, men det äger. Jobbade 16.50-20.30 sen och nu ligger vi här och ska sova. Imorgon väntar jobb 10-16.15 hurraaaaa!
Godnatt

Vi blev lite griniga men det blev bättre av att ligga och rulla i sängen ett par minuter

Macka!


Han gillar också macka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela