Kajsa M Johansson

Lördag 2 Augusti

Publicerad 2014-08-03 00:22:10 i Allmänt,

Ja jag vet att klockan är över tolv och att det är en ny dag och blaha blaha. Men nu säger vi att det är lördag ändå. 
Hur mår ni allesammans? Allesammans 15 stycken som läser det här. Haha. Ni är starka människor som orkar med mitt glesa bloggande. Tror inspirationen rann ur mig när mina egna bloggar som jag brukar läsa började bli lite tunnare. Men så är det! 
Jag har som sagt bara jobbat på. Snart är två av mina fem mördarjobbveckor till ända. Jobbar som sagt varenda dag. Har ett par dagar ledigt dessa veckor men för det mesta - jobb. Trots det så trivs jag helt okej bra faktiskt. Många av mina kollegor är så jävla guld och gör att ångesten över att vara inomhus dessa varma dagar är som bortblåst. 
När jag inte är på jobbet så har jag vart på stranden och solat och badat (många somrar sedan jag badade såhär mycket!), tränat jättemycket (har gått så svinigt bra) och hängt i Trosa. Samt med vänner och pojkvän. 
På fredag ska jag för första gången denna sommar få klä upp mig lite, dricka vin och dansa och skratta med vänner. Så det ser vi fram emot. Även om jag jobbar då, dagen efter och den efter det också.  Men det gör inget, jag ska vara glad ändå!
Annars har jag inte mycket mer att berätta. Blir ju så när det enda som står på schemat är jööbbbeettt. Trist men sant. Tänker iallafall bjuda på lite trevliga bilder innan det är sovdags. Imorgon väntar gym med Ida och sen börjar jag jobba vid ett. Så, sova var det.

Typ det bästa jag kan känna!

Mattias vart stucken av något när vi var nere vid bryggan :(


Hihi

Sen tappade M min cykelnyckel under hamn cafet i Trosa och vår kompis Ludde fick klättra in i en springa och leta upp dom under terassen...vilken grej

Finns inte mycket som slår att dra till gymmet vid åtta-rycket på kvällen

Styrkelöpning


På stranden idag innan jobbet med min 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela