Kajsa M Johansson

Fredag 29 augusti

Publicerad 2014-08-29 12:33:51 i Allmänt,

Hej på er kompisar! 
Jag sitter och kikar lite på datorn (det gör man inte varje dag längre haha) och ska snart börja göra mig iordning lite grann. Och äta någon lunch. Var uppe med tuppen imorse och körde bodyblast som en annan galning. Var trött men det gick helt okej ändå. Åt frulle med mitt hjärtis och sen somnade jag igen. Trött som jag vet inte vad. Idag ska jag åka förbi min daddys jobb och fixa ett par saker och sedan vid klockan tre har jag en intervju. Tänkte springa in på jobbet en snabbis också och plocka ihop några saker som vi behöver. Ikväll/inatt ska jag vara barnvakt åt min lilla kusin så jag blir bara hemma. Antar att han och jag tar oss en liten PW (lyxigt att få sitta i vagn...) och så blir det jag och godispåsen resten av kvällen. Behöver energi till imorgon då det blir förmiddagsträning för hela slanten och jobb 15-22. Mitt sista Ica pass. 
Igår var en ganska trött dag. Hade vilodag från träning eftersom det blir på både lördag och söndag och jag var så otroligt öm från onsdagskvällens alla pass. Jag och Mattias åt en sen go'frulle med nybakt bröd och sen körde jag honom till jobbet. Hängde med mamma i Sickla och så gick jag runt och kikade lite. Började jobba vid 16.00 och stannade kvar en timme efter att jag slutat (skulle matcha med wiges träning som är bara några minuter från jobbet) och hjälpte till på en avdelning där det blivit lite strul! Kom hem alldeles för sent och jag antar att det var därför jag var en zombie imorse.
Annars har det inte hänt mycket sedan sist. Bara en heeeel del träning och lite jobb på det. Slänger upp lite bilder som ni kan titta på. Kul va!

Tycker om mitt armband så mycket! Det är från Edbland och har små söta diamanter inuti hjärtat

Har börjat gå lite PWs igen. Det är inte så pjåkigt alls!

Fikade med min mamma och lillebror när jag var ledig i onsdags.

En little selfié

Åt lunch med mamma igår i Sickla. Tycker om Naked Juice Bar jättemycket!

Har fått massor av bilder från när vi went swimming with the dolphins in Cabo som jag kan visa någon dag! 🐬

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela