Kajsa M Johansson

Tisdag 22 April

Publicerad 2014-04-22 22:51:17 i Allmänt,

Hej på er! Hoppas ni haft en fantastisk påskhelg i det härliga vädret. Själv har jag bara jobbat och ätit massor av mat, ägg och godis. Buuu har sån kass karaktär också så nu har jag supersvårt att sluta äta godis igen. Hade en superbra period med bara bra matdagar men nu... Jaja anyway vad vore livet om man inte unnade sig va! I helgen har jag som sagt mest jobbat och sen var jag även ute på min första löprunda för säsongen. Mycket trevligt! I lördags när jag slutade åkte jag hem till Wige och hans föräldrar i Hammarby, åt lite och tog det lugnt bara. Jobbade hela söndagen och gick lite tidigare så hann vi hem till papi på påskmiddag. Så mysigt! Vi åt dock grillat, helt underbart gott. Vi sov över i hölö sen och igår åkte vi till Trosa. Låg och myste i solen hela dagen bara. På kvällen var det påskmiddag här med mammas sida av familjen. Så det har blivit lite firande trots mycket jobb. Har dock vart coollugnt på jobbet så vi har tagit det chill, käkat chokladägg och snackat typ haha. Verkligen rådött! Idag jobbade jag 10-16.15 och var helt slut när jag kom hem, huvudvärk och sjukt trött så somnade jag i min pojkes famn. Åt lite middag och nu på kvällen blev det en långprommis på 7km och vi gick bara och snackade om USA och andra härliga grejer. Längtar dit så mycket! ❤️ Ska verkligen bara slappa. Det är vi värda efter ett hårt år (hehe). Annars bokade jag och Ebba en sista minuten till Ibiza den 7 maj i fredags kväll! Haha hitta en sån sjukt billig resa så det blev bara så, ska bli svinskönt. Sola, bada, läsa, träna och bara ta de sååå lugnt. Mest vill vi bara ha sol!!! Och en riktig bränna. Nu ska jag runda av här. Imorgon ska jag till gymmet och träna och sen jobba 13-18.30 på icis. Puss hejdå

Prommis i fredags

Spring!

Världens bästa väder! Så varmt klockan halv tio på morgonen 

Fötterna, framsida lår och benhinnorna fick sig en chock och var lite ömma efteråt men det gick bra. Snart är ni vana igen!

Mys på bryggan i måndags  




👍👍👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela