Kajsa M Johansson

Söndag 13 April.

Publicerad 2014-04-13 21:41:29 i Allmänt,

Hej på er. Ligger i soffan hemma hos Wige och tar det väääldigt lugnt. Har haft en skön helg. Höll igång hela lördagen. Körde intervaller i på förmiddagen och lite styrka uppe på det. Åt mysig lunch i fina vädret med min älskling och sen rullade jag till jobbet. När jag slutade vid 21 mötte jag Ebba i Nykvarn och vi åkte till en kille i Wiges och deras lag som hade fest. Det var trevligt men jag tror nog att jag och Ebba  var äldst av brudsen där... kände oss rätt trista faktiskt haha. Typ gamla. Nej, nu tog jag i men ni fattar va? Vid halv ett körde vi några upp till stan (första gången jag körde i city, är svinstolt även om det var tre bilar ute och jag låg i ungefär 3 filer på en gång) och sen åt vi lite mat och landade i sängen vid 3. Tror ni jag var trött vid åtta när jag blev väckt av bebissnack från köket? Vi har nämligen vart barnvakt åt Samuel i helgen, min lilla kusin. Jättemysigt, men inte efter alldeles för få timmar sömn haha. Men Wige var pigg och lekte med honom och jag somnade om ungefär en timme till haha. Eftermiddagen spenderades på Skogshöjds SPA med Ebba och Tove som fick det av oss i b-day present. Hade verkligen sååå mysigt och roligt. Uppskattar verkligen sådana stunder med mina vänner. ❤️ Sen åt vi på vår favvokebab. Supersöndag! Har segat hela eftermiddagen och kvällen bara och snart är det dags för sängen så jag orkar sitta på utbildning helaste dagen imorgon, 8:30-17. Jobbigt att vara still så länge haha... Men men. Resten av veckan jobbar jag. Verkligen heeela tiden. Måndag till söndag. Så ingen firning av påsk för mig inte. Står på Ikea istället så det är väl också trevligt eller något. Dock har jag synkat jobb och träning perfekt kommande vecka så det är skönt :-). Imorgon är det finally steppytimes again! Så länge sedan. Längtar redan. Nu ska jag mysa vidare med my love.






SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela