Kajsa M Johansson

Skärtorsdag 17 April

Publicerad 2014-04-17 12:05:03 i Allmänt,

Hej! Nu är det påsk och hela faderullan men jag ska bara jobba och jobba. Ska om ett tag dra till Ica och jobba en kortis i frukten mellan 14-19. Ska bli riktigt kul faktiskt, länge sedan! I måndags efter träning hade jag lite småont i halsen men i tisdags på jobbet så började jag känna mig dålig och sedan dess har jag haft feber och lite halsont. Men idag vaknade jag och är någorlunda frisk faktiskt. Sjukanmälde mig igår och låg hemma i sängen heeela dagen ungefär. Tror det var bra för mig, ju mer man vilar desto fortare jagar man bort sjukdomen. Där emot har jag vart sååå rastlös så det känns trist att inte få vara ute och gå i det fina vädret eller köra en vända på gymmet. Men så är det! Igår bokade vi iallafall USA i ungefär tre veckor i sommar. Vi ska åka till San Diego där Wiges kusiner bor. Jag tycker det ska bli sååå roligt men är jättenervös inför att komma in i landet haha det är så jävla mekit och sjukt många tillståd och grejer som ska fyllas i. Sen kommer jag stå där helt ensam och ska bli "inspected" av någon security person för Wige har amerikanskt pass så kan glider bara rakt förbi... Gud blir helt stressad av att ens skriva om det så nu ska jag sluta. Har aldrig rest dit förut så jag har ingen aning om någonting egentligen. MEN det kommer gå som en dans. Säkert. Sen har jag och Ebba planerat att boka en sista minuten i början på maj. Vi hittade sjukt bra resor så vi måste ju bara slå till!! Så det är vad som hänt på senaste. Bara jobb, sjukdom och lite kuligheter. Men oj oj vad jag ska spara nu så att jag klarar av USA i sommar haha vill inte vara begränsad bara för att jag shoppade eller gjorde tråkigheter i lilla Sverige med mina pengar... Det enda som ska få pengar är en kort solresa med Ebba då! För det är vi värda hehe. Men nu måste jag avsluta här. Ska hoppa in i duschen och så måste jag äta någon lunch innan jobbis. Vi hörs då






Haha min magsjuka bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela