Kajsa M Johansson

Onsdag 2 April

Publicerad 2014-04-02 21:01:33 i Allmänt,

Hej på er. Har precis käkat efter en snygg och svettig onsdagsaerobic. Var fantastiskt hungrig så nu har jag ätit så att det går plus minus noll hahaha. Wow. Min mage gör mig rädd ibland, ett stort svart hål som bara slukar allt... Idag har vi fixat och donat hela dagen bara för jag var ledig. Tränade som sagt nu på kvällen. I helgen som var så körde jag cirkelfys på lördagsmorgonen. Spykänsla på den. Fy. Sen var jag ner på stan en sväng med Melinda och vi fick oss även en drömsallad till lunch, på uteserveringen dessutom! Jobbade sen 14-21. Raceade till Hölö efter där det blev förkrök för hela slanten. Vi firade Sophia och körde en utgång på Berget. Det var sååå roligt och jag hade en superkväll. Trots att vissa saker stör mig så kan jag nästan alltid skaka av mig sådant och ha en rolig kväll. Viktigt, tycker jag. Under söndagen var vi barnvakter och kvällen/eftermiddagen spenderades i Trosa hos farmor och farfar. Var inte världens piggaste tjej under söndagen men, haha. I måndags vaknade jag och älsk i hölö och vi tog en sväng till Skärholmen. Har shoppat som en tok... Ska inte köpa något mer nu för jag har fan inte ens någon plats. Ska visa er alla fina saker. På eftermiddagen jobbade jag på fritids. Fick stänga haha. Första gången men det gick jättebra och alla barn kom hem oskadda och icke inlåsta (hoppas jag). Sen blev det lax till middag och på kvällen var vi på Friskis och Svettis. Har otroligt svårt för det gymmet. Men nu har jag var där och jag kommer aldrig mer tillbaka. Stannar på World Class så länge jag bara kan. Men kul att köra med sin pojkvän iallafall! Hade mycket träningsvärk efteråt och jag visade honom lite pulshöjande som vi körde som uppvärmning, och jag fick bli bättre på frivändningar. Ett tips till alla er som är i ett förhållande. Träna tillsammans ibland! Nu har vi nästan aldrig möjligheten att göra det, men det var kul att få göra det någon gång sådär. Igår jobbade jag och efteråt körde jag functional. Också en mycket trevlig träningsform. Man känner att man lever, så att säga. Men nu ska jag slänga upp lite bilder här åt er innan jag tar en snabbdusch och går till sängs. Imorgon - bodyblast 0630, lite mer sömn och jobb 10-21. Egentligen 10-14.30 + 16.15-21 men kommer ju ändå spendera hela dagen på jobbet så varför vara petig. 

Ser ni våra underbara sallader?

Lite smått påverkad 




Prommis med Fransson 

Tumme ner

Myndig kille handlar till vänner + sin mindre myndiga flickvän 




Plus väska, en kjol och lite smågrejer. Klänningen e svinfräch men det syns tyvärr inte på bilden. Ni får se en annan gång när den är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela