Kajsa M Johansson

Måndag 28 April

Publicerad 2014-04-28 23:16:17 i Allmänt,

Hej på er! Har kommit in i ett grymt bloggflow. Ligger just nu i sängen och ska sova. Har precis FaceTimeat med bf. Vi har lite separationsångest eftersom han just nu bor i Stockholm hahaha... Vi är inte så vana!
Igår var det söndag iallafall och jag var ledig. Syndande sjukt mycket och var inne och shoppade haha. Man blir lätt bortskämd med bra väder... Men köpte iallafall nya skor och två bikinisar som är helt perfekta till mig och mina boobisar. Växlade även pengar till en deposition till vårt hotell i Spain. 🇪🇸 Så nu är vi ready to goooo!!!! Nu är det shopstop till USA (typ... Om det inte skulle vara akut hehe). Ska iallafall bli fett skönt att komma bort till sol och bad bara för en vecka. Behöver åka iväg känner jag! Sen på eftermiddagen blev det en trip till Stockholm och så åt vi middag där, åkte tåg (!!!! De va crazy hur länge sen det var) hem till Södertälje och jag körde ut Wige och några till viksberg där dom körde landhockey och jag dog hemma i sängen. Så trött! Hade tillome lite söndagsångest. Sen hämtade jag alla och det var lite kul faktiskt haha tänkte inte på att killar + inlines + klubbor + kläder och väskor tar plats så de blev lite trångt... Vi åkte iallafall till maxi och handlade lite. Köpte massa gött så att mitt liv skulle kunna rulla på någorlunda nyttigt men fan. Jag älskar nyttigt och fräscht lika mycket som godis/naturgodis. Kan inte välja ett av dem. Det värsta är kvällen. Efter middagen... Helvete vad suget blir starkt. Kan gå hela dagen och jag klarar mig så fint på bara frukost, lunch och nån frukt men efter middag. Gosh. Vad gör man!? Hör ni mig alla kostfreak? Det kan inte vara bra för lilla kroppis med sött på kvällarna... Well, well.
Idag på morgonen körde jag och Anahi feeeett bra benpass. Trögt som fan i början men sen! Har två "nya" helt sjukt bra övningar. Får se om vi kan fota någongång så får ni se vilka jag menar. Så nu har jag faktiskt träningsvärk (long time no seee rövis). Sen solades det på ballen och jag tror minsann jag fått färg på bröstet. Och sen jobb. 14-21. Nu är det sovtime och imorgon är jag ledig min sista dag innan Spanien. Det är bara wööörk fram tills dess. Lite träning och mys också. Hejdå 

Prick lika som jag har fast svarta. 310 pix!

Glad shoppingtjej

Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela