Kajsa M Johansson

Lördag 26 April

Publicerad 2014-04-26 23:56:12 i Allmänt,

Hej! Hoppas ni mår terrific idag, själv är jag trött som en odåga. Ligger och tittar på Kickstart vilket är kanon då man blir så inspirerad. Har jobbat 14-21 idag på icis. Men vi gick upp tidigt imorse faktiskt och åt frukost ute på balkongen och satt där ett bra tag och bara solade. Så himla skönt! Satt i bikiniöverdel och shorts typ halv tio på morgonen liksom. Whopa!!!! Vid 11 åkte vi ut till Tveta och körde där. Min lilla allergi mot pollen/gräs/whatever som jag fick för några år sedan gör att mina näsborrar blir lika smala som två supersmå sugrör vilket gör att min andning under löpning blir kass. Jag kan liksom ta mig igenom 4 km, inga problem. Men det är lite svårt med andning, men ja, det GÅR liksom. Men när jag stannar och ska trappa ner. OJ. Måste promenera omkring och hålla armarna över huvudet för att få luft osv osv. Men detta kan vara lite olika från dag till dag, idag var en dålig dag men i torsdags var en bra! Jaja, får börja ta tabletter innan när jag har en bad day antar jag. Eller vad gör ni haha? Är nog inte ensam om det här, var och varannan är ju vårallergisk...
Jaja vi sprang några kilometer och sen körde vi i utegymmet. Övar extremt mycket på chins för jag vill bli duktig på det och var velat det ett bra tag. Men jag har dåligt tålamod och har inte tagit tag i det men Wige hjälper till jättemycket nu så, NU! Nu ni! Ska bli Hulken. Haha skoja men hatälskar chins alltså. Efter träning så åkte vi hem och duschade och lagade lunch. Sen bara jobb. Bu, hade ju så gärna velat vara ute all day long. Men imorgon är jag ledig. Då ska jag upp till Kungens Kurva och uträtta ett par ärenden på förmiddagen sen bara vara ute. Så skönt 




Vara vikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela