Kajsa M Johansson

Fredag 25 april

Publicerad 2014-04-25 23:19:07 i Allmänt,

Hej! Kom precis hem från Heron City efter att ha sett "The Other Woman" med pojkis, Melinda och Ogge. Superduper bra film och jag drack kaffe innan så jag kunde verkligen koncentrera mig hela filmen haha, underbart! Men se den, verkligen. Jag älskade den. Har vart ledig idag och vi sov hos Wige i Stockholm igår så idag var vi på prommis upp i Hammarbybacken, åt tunnbrödrulle (herre min skapare vad gott det är) och suttit ute i solen. Sen åkte vi hem till oss och städade eftersom min mami kommer hem imorgon efter att varit i Venedig. Så snälla är vi! 
Annars har det här vädret bara tagit fram mina bra sidor. Jag har vart ute och sprungit massor och det har gått så sjukt bra. Idag har jag vilat för igår sprang jag cirka  7km (totalt under hela dagen) och testade Tvetas utegym. ÄLSKAR alltså  vad detta väder gör med mig. Annars har jag inte mycket nytt att berätta. Snaaart är det dags för sol och bad men först jobb varannan dag fram tills onsdag, då jobbar jag varje dag fram tills vi åker. Men det blir nog bra, det. Ska bli underbart att komma iväg, kan nog inte säga det tillräckligt många gånger. Men nu ska jag snart sova innan jag däckar. Imorgon väntar jobb 14-21 så ska nog åka ut till tveta innan. Det är bäst där, try!




Wow vad mycket zelfvies jag taaaar

Mmmmm

Älskade Stockholm 



Glada paret

Kommentarer

Postat av: hemliz

Publicerad 2014-04-27 14:56:22

snygg hiHIHIHIHIHIH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela