Kajsa M Johansson

Fredag 11 April. "Huvet högt, ryggen rak."

Publicerad 2014-04-11 23:19:24 i Allmänt,

Hej på er gobitar. Ligger just nu i min pojkes famn i sängen och ögonen vill helst av allt bara stängas. Vi ser lite på tv och sånt där. Kom precis hem efter att ha vart hos pappa ute i hölö där vi fick middag och sen spelade vi kort!!! Haha gamla som gatan är vi. Nä men allvarligt, finns det något roligare eller? Älskar verkligen kort haha. Idag har jag tränat med Anahi på förmiddagen och sen fick jag lunch av Wige. Vi åkte och köpte nya hörlurar till mig (vill ha såna som sitter fast på huvet när jag tränar) och sen jobbade jag 13.30-16:30 haha nödvändigt som tusan! Visst? Nä men de va mysigt faktiskt såhär dagen innan lov. Vi var ute, fikade mellis och sen satte jag på Hotel Transylvania på Via Play hehe. I helgen ska jag jobba dårå. Imorgon 14-21 bara. Ska hinna gå ner till TVÄTTSTUGAN där jag aldrig vart förr och tvätta o tumla en jättefin (och lite stor) RL tröja jag fick från Ebba eftersom hon vart i USA. Haha wifey, fast näe. Sen blir det ett pass på gymmet också! Har man så mycket tid på förmiddagen kommer man inte undan. Ska även hinna få i mig någon slags lunch är planen. Efter jobbet ska jag på hemmafest haha fantastiskt! Men ska köra så no alcohol for me va. På söndag ska jag, Ebba och Tove iväg på lite äventyr som Tove fått i present av oss! Så exciting. 
Men nu ska jag snart sova så jag orkar imorgon. Puss på er

Älskar denna dress

?



Lunch med mitt älsk så fort hon kom hem. I have missed her so much

Jöbb


Finaste friendsen jag har

Jättegoda 😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela