Kajsa M Johansson

When was the last time you did something for the first time?

Publicerad 2013-09-02 09:54:04 i Allmänt,

Hej dudes. Sitter hemma hos grabbarna grus och tänkte äta frukost. Dom åkte och träna tidigt, alldeles för tidigt för mig att gå upp. Hela helgen har jag jobbat men även vart på Where's the party by Carlsberg där Axwell spelade. Fetaste. Grejen. Någonsin. Fyfaaaan vad bra det var, alla som inte vad där missade verkligen någonting. Innan var vi och käkade på Vapiano och så drog vi oss dit vid åtta, och vår man började halv tio typ. Det var kaosmycket folk och det var ute vid sjöhistoriska museet vilket gjorde att det var svårt att komma dit och hem, det var väl det enda minuset. Vi fick TRYCKA in oss på en buss dit och på hemvägen var vi kloka nog att beställa en taxi. Sen körde jag så vi hade bilen på Fridhemsplan vilket var så sjukt värt. Man var mer än slut efter. Men ja, det var iallafall så jävla bra. Värsta feelingen. Var dock helt slut igår när jag började jobba 13 och slutade 19. Ville bara sova. Efter att jag vaknat på morgonen och ätit frukost tog jag en powernap. Haha det var på det planet liksom. Men men, nog om det. Har haft flyt och fått en del jobbtider också vilket är skönt. Denna vecka är jag dock ledig så vitt jag vet, men vi får se:-). Så ska bara träna och hänga med mina goa vänner dårå. Men, frukost var det. Sedan ska jag hänga med lovis och ikväll blir det step och styrka. Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela