Kajsa M Johansson

Vad spelar det för jävla roll om det inte kan bli vi någon gång

Publicerad 2013-09-06 09:18:01 i Allmänt,

Hej mina trogna läsare!!!! Ni hänger i, det gillar jag ❤. Hopps allt är bra med er en fin fredag som denna. Äntligen helg, visst? Ska jag säga... Haha. Gick iallafall upp för någon timme sedan med en skapligt trött kille som skulle iväg och träna. Nu är jag pigg och vaken och har inte en aning om vad jag ska hitta på. Sätta mig och söka jobb, antar jag. Måste även berätta om gårdagen för den ägde. Började dagen tidigt som idag eftersom Wiggan skulle upp, jag och Ebba gick en lååång PW längst vattnet och tillbaka mot stan igen. Tror den blev 1h 40 lång! Bra slit! Mötte sedan min boyfriend, gick hem och käka lunch och körde senare bort honom till hallen igen. På kvällen körde jag, Anahi, Anna, Sofia och Bella multibanan ute i brunnsäng. Alltså WOW!!!!! Det var verkligen roligt. Men mer än roligt var det jobbigt. Som in åt helvete. Spottade kräk när jag började på varv två, säger väl en del. Har aldrig behövt tänka på min andning så mycket som igår. Är även otroligt stolt att jag kämpade mig igenom alla 3 varv, hörde att det verkligen inte var alla som klarade det första gången på banan. Men fan vilket slit det var. Alla som inte gjort det, GÖR DET. Vi tänkte försöka fortsätta köra den minst en gång i veckan, så kul är det. Hämtade hem Wiggan efter iallafall och vi drog och handlade sedan åkte vi hem och lagade mat till oss och Olle. Vaknade idag och var mör som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela