Kajsa M Johansson

Tjoho friends

Publicerad 2013-09-11 10:56:31 i Allmänt,

Nu har det fan nästan gått en vecka! IGEN!! Dåligt av mig, jag vet. Sitter i soffan med vovve och laddar upp inför step och styrka. Kan berätta lite vad som hänt på senaste. I fredags lunchade jag och Ebba på stan, jag köpte en ny väska och tröja och sen hängde jag med Melinda. På kvällen kollade vi på hockey i Axa och sen sov jag med Wigley. För på lördagen var vi uppe med tuppen och körde stretch styrka på WC. Haha, det var kul!!!! Sen lunchade vi och sen gick jag upp igen och rev av ett step pass. På kvällen var jag hemma hos Becca på kräftis som var jättelyckad, vi tjejer hade supermysigt ❤. Det tackar vi för! Slutade kvällen allt för sent i sängen med min man såklart. Sov länge på söndagen och så åkte vi upp till stan för att köpa mig ett par nya jeans. På kvällen åt vi middag hos Wigleys mor och far, vi tog en promenad upp på Hammarbybacken och sen åkte vi och såg Livet Deluxe. SVIN bra. Sen har jag bara jobbat massor måndag och tisdag. En springtur hanns med också, men inte mycket mer än så. Nu måste jag tyvärr lämna er för att dra mot WC. Puss och kraaaaam då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela