Kajsa M Johansson

Söndag...

Publicerad 2013-09-15 12:16:07 i Allmänt,

Alltså wow. Brukar skryta med att jag nästan aldrig blir bakis. Har väl glömt säga peppar peppar alla de tusentals gånger. Idag kom det och körde mig i röven. Typ. Verkligen årets bakfylla. Kunde knappt ta mig ur sängen och ännu jobbigare var det när en speedad matchredo Wigley stod bredvid och studsade. Ville verkligen dra täcket över huvudet och sova hela jävla dagen. Haha. Ja, jag tror alla här vet hur det känns... Men jag är fan fascinerad eftersom jag aldrig brukar behöva känna såhär. Som ni förstått var jag alltså ute igår, med Melinda. Först förade vi hos henne och med en Pan Pizza i magen blir man lite lullig på ungefär ett glas vin. Herre. Vi var först på Woken och sen på Sommar. Men det var kul faktiskt! Lite väl mycket för mig kanske men ja, kuuuul ändå. Vid halv tre kom grabbarna och hämtade, så det var schysst! Annat jag faktiskt fick gjort igår på en solig lördag var en timmes PW med Isabel och Rebecca i lurarna. Sen åkte jag och mamma iväg och köpte lite nya grejer bl a. på Mio och IKEA. Fick även med mig ett par nya träningsbyxor hem. Samt svarta jeans och en stickad tröja. Så det var ju braaaa. Nej nu måste jag vila skallen haha ska iväg till min morbror och sedan på hockey. Här nere får ni lite bilder på nya grejser

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela