Kajsa M Johansson

She does not love you, like I do. She does not have my name.

Publicerad 2013-09-04 10:51:27 i Allmänt,

Godmorgon på er fighters! Ska snart fixa lite för att dra iväg och träna och träffa Hanna. Igår tränade jag på förmiddagen och sen lunchade jag och Ebba. Kom hem och så kom min kärlek hit en snabbis och softade innan träning. Sen, när han gick, satt jag och sökte och kollade på jobb hela eftermiddagen och när han hade tränat klart käkade vi på Samu. Sen kollade vi på Hollywood fruar och Filip och Fredrik. Haha ashändelserik dag!!!!! Woooow. Nä, men det enda jag är inställd på är att finna mig ett till jobb så mycket tid går faktiskt till det. Sen vill jag dra utomlands också. Vill att någon ska hänga med mig på en sista minuten sen sitter jag och tittar på resor till Grekland i typ vår hela, hela tiden. Haha, nej jag tål inte Sverige! Det är inte min grej. Måste ha något att se fram emot, det bara är så. Men då är det ju tur att det inte ens är en månad kvar till min födelsedag (som jag förövrigt jobbar 14-21 på) och jag har hittat drömklockan som jag önskar mig. Nä men nu måste jag börja röra på mig. Ikväll händer det inte mycket, ska träna en gång till men då blir det box med Anahi, vilket var länge sen! Ska bli kuuuuliiiisss. Juste, ska göra en spännande glass på rysk yoghurt, honung och bär också. Blir den god lär ni få höra det hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela