Kajsa M Johansson

Om man skulle blogga lite kanske

Publicerad 2013-09-18 15:18:33 i Allmänt,

Hej fans! Vad gör ni denna onsdag? Jag sitter i lunchrummet på jobbet och äter upp alla digestivekex. Vet inte ens om jag tycker det är gott?? Whatever. Jobbar 7-18 idag, nästan hela dagen i kylen. Har åkt på en förkylning som min pojkisss så snällt delade med dig av, vilket är en perfekt kombo med kylen jag vistas i idag. Eller. Haha. Men sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag var hemma och tog det lugnt hela måndagen och kvällen spenderades som vanligt på WC. Igår käkade jag lunch med Tove och Ebba, vilket var sååå mys. Sen kollade jag och Wigs på Friends och jag sov lite innan det var dags att åter igen inta gymmet för ett pass Functional. Döööö jobbigt och träningsvärken benen har idag är inte ens nådig. På kvällen hängde jag med grabbarnaaa, Wigs lagade god lax och vi köpte godis... sen sov. Började som sagt 7 idag och vaknade ju med denna hemska känsla av förkylning i kroppen. Men nu är min rast slut, jag har tre timmar kvar att jobba och sen heeem till min kärlek och vila vila vila så jag kan bli frisk och få börja träna igen snart hihi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela