Kajsa M Johansson

Okej hade jobbat på en aslångt inlägg

Publicerad 2013-09-22 12:45:58 i Allmänt,

KUL. Så råkade jag stänga av appen så försvann allt:):):):). Jaja, livet livet livet. Sov till strax innan tolv idag och kan inte minnas sist jag gjorde det. Antar att min kropp villle vila utan väckarklocka och så kände den väl att den var värd det när den ska upp och börja vid 9,8 och 7 mån tis ons den kommande veckan. Haha. Ska berätta lite om veckan tänkte jag, den har flugit förbi verkligen. Jobbade jag långt pass i onsdags och blev om inte mer sjuk. Jobbade på förskolan på brunnsäng i torsdags (sjövilda) och i fredags var jag och Wigs nere på stan och han klippte sig jättefint och sedan var jag på jobbet 14-18. På kvällen gjorde jag o Wigs gomat och typ sov eftersom han hade match tidigt igår. Efter hans match som jag och Melinda pinade igenom med tusen liter te (ruggigt kass match haha) så åkte jag och Wigley till Hölö och var där hos min pappa resten av dagen. Käkade middag osv. På kvällen var vi på The Conjuring med ralle och Melinda och det var utan tvekan typ det läskigaste jag sett, men samtidigt väääldigt bra. Sov alldeles för länge idag (var så trött att jag inte ens klarade av att gå upp o äta frulle me Wigs innan han drog) så råkade sova över första perioden av SSK's match, men nu är jag påväg till axa för att kika det som är kvar med pappa och Olle. Myyyssss söndag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela