Kajsa M Johansson

Hjärtat snabbar pååååå

Publicerad 2013-09-24 19:18:01 i Allmänt,

Tjenis bloggis. Ligger i sängen och lyssnar på musik. Wow. Livets grej. Igår jobbade jag 9-19 och sedan hitade jag the gym så att säga. Men nja inte riktigt kanske. Körde iallafall lite ben med Anahi och stretchade ett tag för ovanlighetens skull. Åkte hem, gjorde matlåda (schyssta vuxenpoints), duschade och somnade. Det var så länge sedan jag sov ensam utan Wiggi men igår hade han match alldeles för långt bort för att hinna komma hem innan jag hade somnat. Det är antagligen så att jag får börja vänja mig nu när säsongen är ingång. Men det är bra att sakna varandra också!!! Det får man inte glömma. Började 8 imorse och slutade nu vid 18. Idag skippar jag träning, känner att jag har många andra dagar med mindre jobb då jag kan köra och ha bra med energi. Så, så får det bli. Men imorgon jobbar jag 7-14 så då slutar jag åtminstone lite tidigare, ska bli skönt! Sedan är jag ledig (vad jag vet) fram tills på lördag morgon/förmiddag. Dessutom får jag vara ledig på min födelsedag nästa vecka så det känns som lyx! En annan kul sak som hänt är att jag sålt min bil och att en Citroën (velat haft sedan jag började köra Annas)  snart kommer bli min. Förhoppningsvis. Inte färdig affär men i stort sätt!!!!! Whopidoo. Ska visa massa bilder på min lilla pärla när jag får henne❤️. Nu hoppas jag mor min kommer hem och lagar favomaten snart och så ska jag åka och hämta Wigs i Axa. Så hejdåååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela