Kajsa M Johansson

Godmorgon lördag!

Publicerad 2013-09-14 10:38:04 i Allmänt,

Hej! Kul med lördag. Alla har match eller har inte tid med mig. Får spunk!!!! Igår inventerade jag i mååånga timmar på pappas jobb. Började kring 13 och blev klar vid 19. Och då var inte ens allt inlagt i datorn, tur att jag slapp det arbetet iallafall haha. På kvällen käkade jag pizza på Atillas och åkte hem och sov med Wig. Ska iallafall över till Melinda på frukost nu, så helt värdelös är inte min lördag. Skulle även ha tränat men kände bara nej. Sämsta tränings och ät veckan i världshistorien. Har verkligen vart som packman. ALLT ätbart har jag svalt. Otroligt. Tar nya tag nästa vecka istället. Det enda positiva var att när jag sprang i torsdags kväll så orkade jag ta två varv runt sjön vilket slutade i ungefär 5 kilometer:-). Skitlänge sedan jag sprang 5 faktiskt i så bra tempo, så det var kul. Annars. Bajs. Men nu ska jag klä på mig och rulla over to my friend. Kram på er då och hoppas ni får en härlig lördag iallafall! Jag överväger om jag vill gå ut eller inte. Vad vill jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela