Kajsa M Johansson

God torsdag på eeeer

Publicerad 2013-09-12 17:39:40 i Allmänt,

Snart fredag! Kul va. Igår blev jag vikarie på Brunnsängsskolan så idag jobbade jag mitt första pass där. Hade syslöjd hela dagen (ironiskt eftersom jag var så dålig i det att jag fick byta till trä) och det gick jättebra. Hade en femma och tre sjuor. Trodde verkligen inte att jag skulle passa/gilla det alls men idag gick det bra OCH var kul. Så får hoppas att jag får jobba mera. Kul med två jobb också, lite variation. Annars igår tog jag det lugnt med Wigs (så jävla coolt smeknamn eller!?). Ne men när vi båda hade tränat så åt vi lunch hemma hos oss och hängde här, gick med Leia hem till Bengan och lekte massor och sen drog vi alla tre hem till mig igen, vi handlade sedan lagade vi pannkakor med lillebrorsan min. På kvällen kollade vi TV hemma hos dom igen (a jag vet vi flänger som fan) och så sov jag där. Sen gick vi ju upp tidigt eftersom jag började 0950 och dom skulle iväg. Så, så såg min onsdag ut. Tråkigt va? Nu har jag diskat och tvättat, ska vila lite, SKA iväg till gymmet eller springa runt sjön och ikväll sleepover med min Mellson. Märks det att jag inte kan vara ensam eller? Haha. Wigs har seriepremiär nere i Skåne och vad passar då bättre än att vara hos min bf? Nej, just det. Inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela