Kajsa M Johansson

13-09-29

Publicerad 2013-09-29 21:37:39 i Allmänt,

Hej! Hoppas allt är bra med er en söndagskväll som denna. Jag ligger i soffan och kollar lite på tv och väntar på att min love ska komma hit. Idag har det vart en riktig söndag söndag. Igår käkade vi på Atilla's sen kollade vi på Vänner och dippa grönsaker i väntan på att hämta min kusin i Högdalen. Somnade självklart (trötta) och fick kämpa oss upp runt ett-tiden. Var riktigt trött imorse när Wigs skulle upp och äta frukost för att sedan åka iväg till hallen. Ville bara dö, ungefär. Somnade senare och vaknade vid tolv igen. Verkligen söndag. Var hemma hela dagen, städade lite osv. Åkte iväg till min moster som fyllde år och vi åt middag där. Sen handlade vi och nu ligger jag här och slöar. Denna vecka kommer bestå av ett endaste (än så länge) jobbpass och det är imorgon 0630. Sen har jag planerat in massa träning bara. Samt att träffa goa vänner och så fyller jag faktiskt 19 år på torsdag! Det firas i helgen, på bästa möjliga sett. Och imorgon... (trumvirvel)... Ska jag hämta min nya bil!!!!! En Skoda blev det. Så fin ❤️. Men först väntar jobb, sälja klart min bil och träning. Ska förhoppningsvis käka en sen middag med gosiga vänner också. Bra måndag! Nästan så man längtar lite.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela