Kajsa M Johansson

13-09-28

Publicerad 2013-09-28 15:09:42 i Allmänt,

Hej! Nu var det snart en vecka sedan så jag ska uppdatera er lite hehe. Jobbade måndag tisdag onsdag. Började tidigt och slutade rätt sent både måndag och tisdag så då hände det inte mycket. Lite gym på måndag kväll. På onsdagen jobbade jag till 14 och sen åkte jag till pappas jobb ett snabbis och hämtade papper till min bil som jag sålt som sagt. På kvällen körde jag ett pass Intense och sedan sov jag hos min kärlek. Eller jag åkte dit och sov och vaknade när de kom hem ifrån Karlstad mitt i natten.  Trodde vi skulle få sova länge i torsdags morse eftersom vi båda var heeelt lediga. Men nej. Wigs skulle jobba så då körde jag honom sedan åkte jag hem och sov ett litet tag till innan jag körde en grym Functional Training. Annat jag gjorde i torsdags var en runda på stan med Becca och handlade och åt middag med Wigs. I fredags vaknade vi rätt tidigt och på förmiddagen mötte jag upp Tove och ordnade lite grejer och sedan kom även Ebba hit och vi hade världens mysigaste födelsedagsfika för henne ❤️. Bästa tjejerna! Hade Leia hela dagen också, när hon åkte hem så åkte jag hem till Josefine där hon och Fanny hade lite myskväll med några fler tjejer eftersom de åker till Australien om några dagar och kommer stanna där tills i sommar. Hur coolt? Är så avundsjuk... Haha. Åkte ganska tidigt eftersom jag började 0630 idag (trodde jag) men det var visst 0700 så det var ju rätt låst och bommat på jobbet när jag kom dit haha. Men annars gick det super att jobba idag faktiskt. Fick en sån sjuuuukt stor leverans (tycker jag iallafall) med såååå mycket tunga grejer. Men jag fick faktiskt undan allt OCH hann lägga ut mycket i butiken inna jag slutade vid 13. Om jag var nöjd? Ja OM. Nä men nu ska jag somna till en stund tror jag, ska snart till Axa och kolla på Wigs match med mamma











. Är dödstrött dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela