Kajsa M Johansson

Vi kan bara se fram till bron

Publicerad 2013-10-08 22:34:32 i Allmänt,

Hej! Eh, det var ett litet tag sedan. Firade mig själv hela helgen osv, kollade/följde lite hockey och tog det lugnt bara. I fredags morse tränade jag 0630 och åkte efter det och jobbade vilket var tufft. Fikade kanelbulle med grabbsen innan deras träning, åkte hem och mös och gick prommis med Samuel. Min skrutt, världens snällaste, enklaste och gladaste lilla kille. På kvällen bjöd min andra favoritkille här i livet på b-daydinner ❤️. Sov ett par timmar innan jag körde dem till bussen som gick på tok för tidigt ner till Skåne. Sov lite mera innan jag köttade aerobic och core i 1,30. Bästa starten på en lördag! På kvällen firades jag av tjejerna vilket var supermys och jag fick såå fina (goda) saker. Fikade med mammas sida hör i söndags (fick jättefina saker då med såklart!) sen åkte vi till Farsta och kollade på ishockey. Mitt hjärta kom hem så då sov jag med honom. Tungt att lämna den famnen som vanligt 0600 en kall måndagsmorgon. Jobbade fram till 1200 så åkte jag hem och käkade soppa med my man, powernapade och tränade i vanlig ordning på kvällen. Idag på lunchen körde jag WeightLess och blev lite smidig innan jag käkade kolgrillen med killarna och powernapade sedan åter igen hemma i sängen med Wigs. Drog och gymmade när jag vaknade eftersom jag hade på tok för mycket energi. Så blir det när man är ledig, sover en stund på dagen och inte har mycket annat för sig. Nu på kvällen var vi o kikade på lite hockey och Wigs körde lite på parkering, sså jävla duktig. Trodde jag inte faktiskt haha... Nu ska vi snart sova, imorgon väntar nya kuligheter. Nu vet ni iallafall vad jag haft för mig på senaste, puss


















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela