Kajsa M Johansson

Klantkajsa

Publicerad 2013-10-23 20:52:21 i Allmänt,

Sååå trist att jag glömde mitt bankomatkort i mina jobbyxor! Men ska inte hämta det förens på fredag. STÅ EMOT FRESTELSEN. Nej, men det var dumt av mig. Somnade riktigt gott efter ett askul pass med Anahi på gymmet igår och med min kärlek som gör mig alldeles varm i hjärtat (och utanpå också vilket e tur för de e så jävla kallt på mornarna när man ska upp). Jag började min dag klockan 0615 imorse och drog iväg till jobbet för att jobba 7-12 som jag nämnde igår. Var riktigt trött och gjorde allt supersakta för att jag var så trött och tänkte bara "skönt att sluta 12". Nåt jäkla virus SOM JAG SKA KLARA MIG IFRÅN gjorde dock att halva jobbet var sjukt och jag fick jobba fem extratimmar, till 17. Inte hela världen egentligen för jag ÄLSKAR att jobba om man jämför med plugg... Men ja lite trött var jag allt. Efter det skynda jag hem (därav bortglömt bankomatkort) och åt ett äpple, kötta cykeln till gymmet och slängde i mig russin och kaffe för att sedan köra core och intense. Kul kvällis! Har precis ätit pyttipanna med majs och morötter och ska fixa lite grann innan jag drar iväg till Boda och väntar på att killarna kommer hem. Fast lär nog somna innan det händer. Hehe. Imorgon är jag (som det ser ut just nu) leeeedig!!!!! Ska inte göra någonting bara vara med Wigley, gymma med Anahi och följa med wigi och kika på en ny säng. Skönt att sova ut skulle det ju vara, men det finns ju en chans (risk?) att jobbet kallar... Ska sluta skriva nu, för visst skriver jag om tråkiga och helt obetydliga saker nät jag bloggar för ofta? Hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela