Kajsa M Johansson

30-10-13

Publicerad 2013-10-30 13:33:26 i Allmänt,

Hej! Sjukt hur fort tiden går. Jag dör. Jag vill hinna göra så mycket men tiden springer liksom förbi mig? Haha. Idag är det onsdag och jag är nyduschad och vet inte riktigt vart jag ska börja. Som vanligt. Kan berätta lite om igår... Vaknade typ halv nio bredvid världens tröttaste individ så jag gick upp och gjorde go frulle och väckte honom. Sprang iväg och tränade WeightLess och sen drog jag, wigley, Bengan och Jeppe till Skärholmen ett tag. Kom hem vid fyra och vilade ett slag innan jag skjutsade Wigi och åkte till gymmet igen där jag kickade ett tuuungt benpass. Ensam. Villen var lite trist men sånt är livet. Duschade och sedan åkte jag till Lovis för att mysa och spendera natten där ❤️. Idag vaknade vi rätt sent och gjorde en pangfrulle med äggröra och bacon. Hur gott! Åkte iväg till gymmet vid 11 och körde Step och lite styrka. Nu måsye jag ta tag i livet. Hej o hå









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela