Kajsa M Johansson

28-10-13

Publicerad 2013-10-28 17:07:10 i Allmänt,

Hej! Världens segaste måndag har jag haft. Det är höstlov på skolan jag jobbar på och på ICA jobbar jag endast i helgen... Tror ni jag kommer få spunk? Det VET jag att jag kommer. Å andra sidan har jag planerat all träning för veckan och det blir en del, kul! Så är det en trist storm på G också... Men som mitt lata jag brukar säga; en bra ursäkt att få ta bilen till gymmet. Haha! Idag har jag verkligen inte gjort ett smack. Gick upp vid kvart i åtta och åt frukost med Wigi, skjutsade honom (var inte alls trött under all denna tid) och råslocknade när jag kom hem. Vaknade helt vid tio igen och har inte gjort mycket nytta. Beställt en supernice mysis jag velat haft ett tag fast har tyckt att 800 har vart lite häftigt för mjukkläder? Ja, jag vet inte. Alla tycker olika men nu kände jag att det var dags att investera i en sån ❤️. Finns ju ingenting jag älskar mer än mys, så. Sen har jag bara kollat omkring på datorn och sett filmen "Croodarna". Jättebra faktiskt!!! Har en urlöjlig kärlek till animerad barnfilm, men dom har oftast så fina budskap eller vad man ska säga. Hihi. Sen nyss hämtade jag lillebrorsan min. Ska äta apelsin och tonfisk nu så att jag ger lite energi och balans efter allt skit jag fått i mig idag hehe. Dags för step och styrka om ungefär en timme och det ska bli urkul. 
Kan berätta att i helgen hade jag myskväll med mina bästa gosisar, kollade på hockey och var ute en sväng och igår spelade vi kort och var på bio. Don Jon hette filmen och den var lite konstig... Men rolig. I'm out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela