Kajsa M Johansson

25-10-13

Publicerad 2013-10-25 14:29:18 i Allmänt,

Hola vänner! Kuuuuul med sol, fredag och lön idag måste jag säga. Igår var jag ledig och gjorde inte ett smack typ. Knatade iväg till el gym för att köra lite med Anahi men ja. Det var kanske inte världens bästa, köttigaste och underbaraste pass... Men det var ett pass iallafall! Köpte säng med Wigi och hans mamma på kvällen sen mysde vi bara hela kvällen på Boda innan vi gick till mig och kollade på två avsnitt av Vänner nerbäddade i sängen. Startade dagen ruskigt tidigt då vi båda skulle jobba. Jag körde dock step 0630 först och jag måste erkänna att när man väl står på brädan finns det inget bättre ställe man kan vara på en tidig fredagsmorgon. Käkade en trist bar till frulle och begav mig sedan till Brunnsäng för att ha klass 3A helaste långa dagen. Eller ja, till 1330. Rätt så mysig och helt okej klass om man jämför med vad jag vart med om faktiskt. Men lite stök som vanligt... så är det. Ikväll ska jag mysa med mina vännisar ❤️. Ska bli en skön fredag. Imorgon väntar aerobic för stt starta lördagen så bra som möjligt, hockey i AXA och på kvällen utgång. Trevligt värre! Mycket alkohol nu om helgerna kan man tycka!? Det brukar vara perioder jag är ute massa och sen andra är jag inte ute alls. Eller är det bara jag som har så? Haha... Är väl periodare eller nåt. Lol 
Och juste på tal om lön. Har ju tusen grejer jag vill köpa denna månad!!!! Bilförsäkring och bensin är inte det roligare. Det är mer träningskläder, mjukdress från Nike, beställning på Nelly och protein jag är sugen på. Men




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela