Kajsa M Johansson

22-10-13

Publicerad 2013-10-22 17:29:17 i Allmänt,

Hej! Sa ju att jag skulle blogga mer denna vecka!!! Håller vad jag lovar, vet ni. Ligger just för tillfället i sängen och laddar batterierna för att komma iväg till gymmet. Man blir lite seg när man inte vart där på två dagar, och inte minst när man haft 20 stycken nioåringar i fem timmar under förmiddagen, årets magknip och vart rastvakt i en timma ute i regnet. Den enda fördelen med detta shitty väder är att man har en ursäkt till att ta bilen till gymmet. Det är okej då, så ni vet! Igår så hoppade jag HÖR OCH HÄPNA över stepen och gick en promenad i kvällssolen på strax över 6 km med Wigley. Vi låg typ i sängen och segade, snackade och tog det lugnt heeeela dagen och var bara så himla trötta av oss. Sååå bra att ta sig ut på en lite längre prommis då tycker jag, funkar alltid för mig. Sen hämtade vi Bengan, var och handlade på Maxi, åt tacomiddag och sen så bakade vi tre massa bullar hela kvällen lång! Var ruggigt trött och försov mig till och med lite imorse, jobbade 8-13.30 och sen hämtade jag min kärlek och vi åkte hem till honom och vilade lite samt åt innan han skulle iväg och träna igen. Spännande va!!!! Nu ska jag dra på mig träningskläderna och ta mig iväg till gymmet innan jag får utskällning av Anahi. Imorgon väntar jobb på icis 7-12 och sedan chill och träning som vanligt. Kanske ska passa på att möblera om mitt rum imorgon!? Är trött på hur det ser ut. Haha. Nä, nu är det dags att avsluta här va. Men det är inte omöjligt att ni får lite bloggning imorgon med. OCH JUSTE!!!! Fan vilken grym utgång vi langade i lördags. Så så så lyckat. Att jag var otroligt bakis på söndagen gjorde inget för då hängde jag med mellan hela dagen. Käkade nancys sallad, softade i sängen och såg White House Down (sexy Tatum) på heron på kvällen. Exciting huh









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela