Kajsa M Johansson

19 år osv

Publicerad 2013-10-03 20:28:32 i Allmänt,

Hej hej! Idag fyller jag 19 år, så det är stort. Innan jag pratar mer om det så tänkte jag bara berätta att jag haft en fantastisk vecka. Shopping och mys med livets kille, familjetrippen på bio, träning, ny bil, fika och middag med mina änglavänner. Bäst. Nu idag har jag firat med mysfrukost och paket på sängen av min fina familj (mamma och Wigs), blev inringd till skolan så jobbade där några timmar. Sen åkte jag hem till min älskling och tog det lugnt i soffan, kollade på luftens hjältar och mysde. Sen körde jag bort wigley till hallen, köpte frukost tills imorgon på maxi och sen åkte jag till pappa där jag är nu. Har ätit supergod lax och fikat, och fått fina presenter. Åh, har verkligen fått så fina saker av mina kära. Är jättetacksam!!!! Tröjor, pengar, Pingis och Isabellas nya bok och en träningsjacka av familjen, sen ett perfekt litet halsband i vitt guld av min Wigs. Är så glad så!!!! Nu sitter vi här och fikar iallafall. Ska gå och lägga mig rätt tidigt hade jag tänkt, ska upp och träna innan jag jobbar på skolan imorgon igen. Samma klass som idag också, det ska bli roligt faktiskt eftersom de hade gillat mig tydligen! Kul. Nä, men nu ska jag inte tråka ut er mera. Kolla lite på TV och ställa klockan på 0545. Wo-ho. Men efter klockan 1330 imorgon väntar bara massa fint, bra och härligt. Wo-ho, på riktigt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela